Måndag

Idag har man spenderat en heldag kan man säga med Tobbe.
Vi började med att dricka kaffe, käka kladdkaka, spela FIFA & lyssnade på Qlimax.
Vi är Mönchengladbach och leder Tyska Bundesliga med dem, vi har ett riktigt stabilt
och ungt lag med dem.

Sedan fick jag pengar av morsan till pizza och han blev hungrig, så vi cyklade
till honom för att äta helt enkelt. Pizzan var riktigt god, dock lär han ha blivit lite suktad
eftersom han tog vanlig mat, haha !

När vi hade ätit då drog vi upp till hans rum för att spela lite FIFA med
PSG (Paris Saint Germain). VI vann ligan första året och en cup, sedan nu skrällar
vi i CL (Champins League), leder ligan och lär vinna en cup också. Känns bra !

Nog snackat om FIFA, haha! När jag kom hem, drog jag igång Scooter konserten
från förra året, knäckte en öl, pratade med tjejen tills hon lade sig och nyss fick jag
Hardcore låtar av en polare. Plus, så tankar jag lite Hardcore musik som jag
ska spamma imorgon innan man spelar fotboll med grabbarna !




Kommentarer
Postat av: Erica

Haha vilka snyggingar :P

2011-07-26 @ 11:07:16
Postat av: DL

Alltid, haha !

2011-07-26 @ 23:07:35
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0