Manchester United - Barcelona

Matchen slutade 2-1 till United och det var välförtjänt faktiskt.
Visst alla de bästa spelarna var ej med i respektive lag, men det ska inte vara
en ursäkt från Barcelona håll ändå. Vinst är en vinst och United var värda det.

En jag stör mig på är Busquets i Barcelona, helvete vad han ska filma och ligga
och ta sig om kinderna, osv. Seriöst man kan tro att han är på en Hollywood audition
eller tränar på sin teater. Fotbollen är på väg att bli för larvig, jag vill ha tillbaka det hårda
och det tuffa spelet som fanns för 8-9 år sedan. Visst finns vissa spelare som kör hårt,
men nu för tillfället saknar jag det hårda.
Det är den fotbollen som är klockren att kolla på och inte på folk som grinar för ingenting
och slänger sig för minsta lilla. Klagar på domaren för ingenting, osv.

Aja, i övrigt var det en bra match och matchens höjdpunkt
var Owens chip över Valdes. Det var Owens gamla takter man fick se, synd bara tat han
missade värsta läget i slutet av matchen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0