Lördag

Idag sov jag med flickan till halv 2 ungefär. Det var riktigt skönt måste jag skriva.
Efter det tog vi en dusch och jag gick med Tobbe till Teknikhallen på nya parken
för att hämta biljetter till kvällens match, men fanns inga kvar.

I all fall vid 18 hugget, såg vi IFK och de vann med 2-1.
Kul att se Ajdarevic i målform och på spelhumör. Hoppas Peking får en vändning
tack vare vinsten ikväll.

Nyss såg jag att Sverige får Tyskland, Irland, Österrike, Färöarna, Kazakstan
i sin VM-kvalgrupp. Sverige får det tufft med Österrike och Irland
om att komma 2:a, för att förstaplatsen vet all vilket lag som tar den.

Jag skriver mer senare när man har sätt på Barcelona - Manchester United.
Kom igen united kötta sönder dem !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0