Chile - Peru

Matchen slutade 1-0 till Chile

Enligt mig var det en mycket jämn match och ett oavgjort hade varit rättvist
om man ser till matchbilden och allt annat. Dock är fotbollen såhär ibland och det är synd
för Peru som ändå har varit bra i Copa América till skillnad från Uruguay som kan gå
vidare inatt om dem vinner mot Mexiko.

Jag hoppades på det här scenariot att Uruguay har chansen tack vare Chile-vinst.
Jag håller tummarna på att de tar vara på chansen som dem har nu. Jag
tycker om Uruguay inte bara för det dem gjorde i VM, utan de hade en spelare
i mitt favoritlag i Italien nämnligen Inter för flera år sedan.
Hans namn är Alvaro Recoba, han är anledningen till varför jag hejar på Inter
och att jag följer Uruguay när jag kan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0