Tisdag !

Idag har man sovit ut ganska ordentligt efter typ 5 dagar med "dålig" sömn, så
kunde jag till slut sova bra. Tack för det ! För övrigt har jag klippt mig hos tjej-kompis.
Jga blev riktigt nöjd med håret faktiskt, lite kortare än vad jag hade tänkt mig men resultatet
blev mycket bra ändå, så tack till dig :)

Under kvällen sågs det på 2 st, CL (Champions Legaue) matcher. Jag såg på
Olympiakos - Arsenal & Chelsea - Valencia. Arsenal förloram ed 3-1, inte så konstigt med
tanke på laget vi ställde upp med, samt att vi redan var klara vinnare av gruppen.

Chelsea var tvugna att vinna matchen och det gjorde dem med 3-0 faktiskt.
2 st mål av Drogba som för övrigt verkar ha hittat formen igen, jäklar vad bra han
var i matchen. Sedan gjorde också Ramires mål för Chelsea. De såg ruskiigt stabila ut !

Imorgon kommer jag skriva något mer och lägga up en bra låt.
Håll utik !


Här är en bild på mitt nyklippta hår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0