Tisdag !

Denna dag har man spenderat med min flickvän. Vi har spelat, sovit ut
(tack vare blåsten som var i natt), såg på Arsenal - Wolves, kollat på
two and a half men & allmänt chillat, hihi.

Igår natt beställde vi underkläder från www.uppercut.se. Jag beställde 4 kallingar
för 600 kr, men vi hittade en kampanjkod, så fick rabatt, hehe. Det var 1 st 3-pack och
ett par Tiger Of Sweden och den sistnämnda är jag riktigt nöjd med. Riktigt snygga !


För övrigt vet jag att min uppdatering är dålig, men det är rätt mycket nu runt jul och
nyår helt enkelt. Jag ska försöka uppdatera varje dag resten av mellandagarna och
imorgon ska jag skriva om en hockey match faktiskt som är mellan Sverige - Schweiz
i Junior-VM, heja!! Sverige !!


Nu har man kommit till kapitel 6 i Zlatans bok och efter kapitel 1 började det bli mer
intressant. Dem senaste har handlat om hans barndom och skoltid, riiktigt underhålland.
Känner igen vissa detaljer han tar upp om sin far och hur det är hemma, osv.

Håll utkik. Det blir nog en låt imorgon, samt något roligt klipp :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0