Sista dagen !

Sista dagen för året 2011 är idag. Tanken är att dra sig mot Åtvidaberg
och spendera kvällen och natten med grabbarna och deras tjejer, samt
med min tjej. Tyvärr spökar min mage något oerhört tack vare gårdagen, så
får se hur taggad Davve är idag eller hur magen vill ha det !

I vilket fall som helst har man fixat en Qlimax DVD och Scooter låtar ifall jag drar
till Åtvid som planerna är. Det kan bli riktigt grymt, så får hoppas att magen vill
samma sak som jag vill.

Just nu känner jag mig ganska "lost", får hoppas att mat och vatten kan göra
underverk. För att jag vill verkligen få det kul nu på nyår utan en mage som
är fuckad !

Hoppas ni får en bra sista dag på året, tjingeling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0