Onsdag !

Ja, idag har man sovit ruskigt länge och gott. Det känns skönt att man kan sova
mer än 4-7 timmar igen faktiskt, det blir bättre dagar med mer sömn dessutom !

För övrigt har man förberett sig för träningen som var 21:00 till 22:00 med Loddby.
Det ser ut som att jag skriver på för dem faktiskt. Dem har ett bra spel, bra människor
och man känner litem er förhoppningar kring det här laget faktiskt. Sedan känner man flera
stycken i laget och det är kalrt ett stort plus...!


Innan det blev fotbollsträning, så träffade jag Tobbe min sköna polare som är en kopia
av mig om man ser till personlighet, hehe sicken lirare. I alla fall vi spelade klart vår
turnering på FIFA12 och drack kaffe, mumma ! Turneringen vann jag efter att man vann
gruppen på ett imponerande sätt med Polen faktiskt, hehe.


Min grupp bestod av Uruguay, Turkiet & Elfenbenskusten.
Sedan i kvartsfinalen slog jag ut Sverige med 3-1 efter förlängning, i semifinalen
slog jag ut Tyskland på samma sätt & finalen slog jag Italien med 3-0.
Tobbe kom till kvartsfinalen där han blev utslagen av Tyskland !

Nu sitter man och spelar FM12 med Napoli. Det går helt sinnessjukt bra faktiskt och
snart lär man skriva om det här, för att jag har kommit en bit nu. Sedan om typ 2-3
veckor kommer det upp om min FM karriär jag har med Montpellier i Franska ligan...!

För övrigt kika efter andra uppdateringar imorgon och i
helgen då det vankas El Clásico.

Ha det, så gott och håll utkik !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0