Onsdag !

Idag skulle man ha tränat fotboll i och med att det var sista träningen för året. Samt
att det är sista träningen innan uppehållet, men jag blev lös i magen och ville inte
riskera något, hehe. Jag drog till Robin istället och lirade lite matcher på FIFA mot
honom och Smurre. Det gick ganska bra faktiskt och tummen upp att cykeln inte
har blivit luftad på 3 gånger som jag har varit där, haha !

I övrigt sitter jag här och ska käka några mackor medans man spelar FIFA
med Frankfurt i Tyskland. Jag sket i Köln faktiskt, pallade ej med dem hihi :)

Just ja, Arsenal vann ikväll och RVP (Robin van Persie) är 2 mål ifrån rekordet
om att ha gjort flest mål under ett kalender-år. Grymt RVP, GO GUNNERS !


Kommentarer
Postat av: Erica

Rosa, så fiiiint!! Och bra att idioterna låter cykeln vara nu dååå ;)

2011-12-21 @ 23:25:29
URL: http://poerica.blogg.se/
Postat av: David

Japp, klockrent rakt av :)

2011-12-22 @ 03:38:50
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0