Lördag !

Jag skrev ju att jag skulle uppdatera om gårdagen, men vi fixa inte datorn och
matchen igår gick inte som jag ville. Därför ville jag ej skriva om matchen, helt enkelt.

Jag känner att det kunde ha låtit väldigt surt, osv och sådant vill jag inte skriva.
För övrigt var matchen bra, men aa lite tur ska Barcelona ha som vanligt som gör, så
att Madrid hänger med huvudena och förlorar självförtroendet. Alla som spelar vet
hur lätt det är att bli sådär när man släpper in ett mål via ett självmål.


Hur som helst grämer jag mig över Ronaldos missade lägen, sorgligt att han ska få
chanserna i den största matchen och sumpa dem.

Annars sitter jag här med min bärbara efter en natts lirande av FIFA12 med just
Real Madrid och det laget är helt sjukt bra. Haha, inte varit med om något värre.
Sedan sitter jag och kollar på chassit som står här, man ser en klar skillnad på mitt
chassi som jag har nu och det som jag ska byta till, hihi.


Bilder på chassit kommer när jag har fört över delarna till det på tisdag,
så tisdagkväll kan ni hålla utkik ungefär vid 21 tiden :)

Hoppas ni har haft en kanon helg, Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0