Juldagen !

Ja, igår fick jag boken "Jag är Zlatan Ibrahimovic". Jag har läst ett kapitel och
den är intressant faktiskt i alla fall det första kapitlet, får se hur de kommande
kapitlena utvecklar sig också. Jag hoppas på ännu mer intressant läsning !

För övrigt är jag uppe rätt skapligt för en gångs skull, men det är för att
flickvännen ska åka till Linköping för att sedan åka till "trånga" Åtvidabrg, hehe.
När hon åker, så kommer jag lägga mig i 2 timmar igen till Scooter musik, hihi.

Ikväll ska jag dricka lite alkohol, se på Scooter dvds och bara njuta. Får se
om Robin och Smurre kommer, eller om man ska ta sig ett snack med kusinen
för att sedan bjuda honom på några stänkare, hehe. Får se hur det blir helt enkelt!

Ha en fortsatt bra juldag och håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0