Fredag !

Ja, denna fredag sov man ut som bara den med flickan min och det var riktigt skönt.
Vi har legat och sätt på Qlimac dvd:r och allmänt kopplat av med tanke på att det sker
en hel del längre fam som gör att vi känner oss stressade, etc.

Aja, för övrigt har man spelat CS som alla vet vad det är, dock är det nostalgi och därför
spelar jag det. Började psela det spelet när jag var 12-13 år och samma spel finns kvar en. Nu
sitter jag och brorsan och spelar Football Manager 2012. Jag är Man United och han är Liverpool.

Kan tillägga att jag säljer bort alla gamla och drar in unga bra spelare istället, för att ge
litem er utmaning samt satsar jag på alla talangerna istället !

Det är ganska skönt med spelkvällar på en fredag ibland, där man bara kopplar av helt enkelt.
Annars skriverj ga mer imorgon då det är roliga matcher att se, osv !

Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0