Fredag !

Idag har man inte gjort allt för mycket i och med att vädret suger. Jag har dock
skapat en mysig julstämning i rummet med min ljusblåaslinga osm hänger ovanför
Djurgårdsgrejerna som är på väggen ovanför tvn, riktigt nöjd faktiskt :)

För övrigt fick jag 500 kr i julklapp av min fader, sovit länge, lyssnat på Scooters
album är ju en hel del kvar eftersom dem har gjort 20 st sedan 1995. Fy fan vad bra
de äldre låtarna är som man knappt har hört, sedan mår jag bättre av att lyssna på dem
medans man spelar FIFA12 och CS, hihi !


Just nu sitter jag och ser på "Stefan och Krister Buskiskungarnas bästa". Hehe, lite roliga
är dem allt och tyvärr måste jag skriva är att filmen är 2 timmar lång. Tycker
1h och 30 min bör ha räckt för 2 timmar är ganska mycket, hehe.

God Jul !





Kommentarer
Postat av: Erica

Knasbild, that's my boy ;)<3

2011-12-23 @ 23:01:36
URL: http://poerica.blogg.se/
Postat av: David

Alltid <3

2011-12-24 @ 10:07:16
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0