Fredag !

Ja, idag har man gjort lite allt möjligt eller inte, haha. Aa men fredagar kan vara lite
små sköna ibland fast man inte är påhittig av sig, fast man kanske är det när det gäller annat,
haha nu blev allt flummit, men aa så kan det vara när man älskar när det är skummit ;)

Nae, men jag har varit med min smurf-puma och vi myste en hel del innan jag skulle till
Linköping, för att umgås med Rikard. Det var skapligt längesen faktiskt, dock riktigt roligt
att spela FIFA12 med honom som på gamla goda tiden. Jag hade glömt hur bra vi 2 spelar
tillsammans på FIFA överlag. Vi spelar faktiskt bättre än vad jag och Tobbe gör och då är
det riktigt sjukt, vill jag lova !


Nu sitter man här hemma vid bärbara, medans flickan nördar The Sims 3 (Pets). För övrigt
pratade jag i luren för inte så längesen med kusinen som man ska till imorgon. Vi ska dricka,
lana, se El Clásico och sedan fixa ett nytt chassi till mig, eller aa som jag får av honom :)

Ni får hålla utkik imorgon elelr idag är det i och för sig klockan är efter 12. Aja,
håll utkik så får ni se bilder på nya "burken" & en matchrapport av El Clásico :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0