FM12 [Napoli]

Ja, då har man lirat en säsong nu med Napoli. Jag hade som mål att utmana om ligatiteln
och komma till final i Italienska cupen. Det visade sig vara ganska lätta mål, eftersom
man vann "Trippeln". Vann ligan överlägset, vann Italienska cupen och vann CL !

Liga statistik:

På 38 matcher= 38 vinster= 114 poäng= 95-15= +80 i målskillnad.

Cavani blev bäste målskytt med sina 33 mål på 31 matcher. Hans värde gick upp
från 175 miljoner till 340 miljoner. Galet !

Italienska cupen statistik:

Slog ut: Bolgona, Roma, Catania och slog Milan i finalen på ett sjukt sätt. Milan
ledde med 1-0, mitt lag får en utvisning. Strax därefter kvitterar mitt lag till 1-1
och då blev det förlängning där jag sedan gör 4 mål och vinenr med 5-1, haha !

CL statistik:

Jag vann min grupp som bestod av: Barcelona, CSKA Moskva & Ajax.

Sedan slog jag Marseille i åttondelsfinalen med sammanlagt 5-1, slog ut Real Madrid med
sammanlagt 5-3 i kvartsfinalen, slog ut Lyon i semifinalen med sammanlagt 6-1 & sedan
slog man Barcelona med 1-0 i finalen utan Cavani !


Cavani fick guldskon, tack vare sina 10 mål på 10 matcher i CL och blev bäste
målskytt därav "guldskon".

Utmärkelser:

Schewizs bäste spelare: Gökhan Inler

CLs bäste spelare: Edinson Cavani

Bäste målskytt i Europa: Edinson Cavani

Spelare i drömelvan (CL): Mapou Yanga M'Biwa & Edinson Cavani

Ja, vad ska man skriva mer än att jag har satsat mycket pengar på min framtid
nu när mitt B-lag består av talanger som är födda 95-97. Samt med andra  spelare som
jag hade i A-laget förra året som inte får plats längre tack vare mina nya köp jag har
gjort till mitt A-lag.


Det man får hoppas på att denna säsong blir lika framgångsrik som den som var nyligen.
Får hoppas på att ägaren vill bygga ut arenan också.

För övrigt håll utkik imorgon,
för då ska jag skriva om El Clásico !





Kommentarer
Postat av: Erica

Kuuul när det går så bra mitt favoritpervo ;)

2011-12-09 @ 18:45:14
Postat av: David

Aaa Pervo Davve on fire ! :D

2011-12-10 @ 03:10:03
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0