FIFA12 på datorn [Newcastle]

Ja, nu har man kört en säsong på datorn med Newcastle. Jag har ju en Xbox kontroll
och dem kan man använda till datorn, så ett tips köp en Xbox kotnroll om ni inte har PS3
eller Xbox att köra på.

I vilket fall som helst vann jag trippeln i England. Det vill säga: Ligacupen, F:A cupen
& ligan. Jag vann 38 av 38 matcher faktiskt, haha som innebar 114 poäng.
Jag fick en målskillnad på 108-31=+77.


Bäste målskytt: Gyan på 24 mål dock
var Man Uniteds Chicarito värre med sina 32 mål.

Assistkungen: Marko Marin med 15 st.

Bästa målvakten: Mandanda med 18 hålla nollor.

Startelvan [4-2-4]:

Målvakt:
Mandanda

Backar:
Santon, Musacchio, M'biwa och Ziegler

Central mittfältare:
Tioté och Cabaye (kapten)

Yttermittfältare: Marko Marin & Ben Arfa

Anfallare: Gyan & Demba Ba

Riktigt grym elva måste jag säga och överlag har jag en bred trupp faktisk.
För övrigt får jag kontroll till PS3 imorgon och då börjar jag lira lite. Det blir
en mer grundlig statistik, osv från och med imorgon. För just nu vill jag lira,
så mycket jag kan på datorn, hehe.


Håll utkik om annat också, Ciao !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0