Fifa12 [Eintracht Frankfurt]

Ja, nu har man spelat med det Tyska laget Eintrach Frankfurt. Ett gammalt storlag
som åkte ner till Sweiter Bundesliga. Dem har en fin arena och en del hyffsade spelare
kvar trots att dem åkte ur Bundesliga. Jag ville ta upp detta lag till den divisionen där de
hör hemma helt enkelt och man kan ju skriva att det gick som smort !

Startelva och Formation:
4-2-3-1

Målvakt: Ter Stegen (78) (kapten)

Backar:
Sebartian Jung (74), Tasci (78), Schildenfeld (74) & Ziegler (81)

Defensiva mittfältare: Schwegler (76) & Lehmann (73)

Ytter mittfältare:
Anelka (83) & Gekas (77)

Offensiv mittfältare: Alan Patrick (75)

Anfallare:
Gyan (83)

Bänk: Kessler (74), Miguel Torres (73), Friedrich (78), Rode (72),
Caio (75), Meier (73) & Hoffer (74)

Sweiter Bundesliga statistik:

34 matcher= 32 vinster och 2 oavgjorda= 98 poäng. Målskillnaden blev 78-17=+61.
ja, då släppte man in minst mål och gjorde flest i ligan. Jag hade 3 st spelare i topp
10 i skytteligan, Anelka (6), Gekas (16) & Gyan(17) mål.

Skyttekung:
Gyan !

Assistkung:
Chong Tese i Bochum !

Bästa målvakten: Ter Stegen !

Jag kom till semifinal i tyska cupen, äckliga Werder Bremen slog mig med 0-1.
Dem hade 1 skott och dem gör mål på det, usch !

Får se om jag tar över något annat i Tyskland ellero m jag stannar beror helt på
vad jag får in till laget. Jag vill ha en bra och bred trupp. Dessutom har jag en del
gamla spelare som ja gvill ersätta och aa får se vad jag får ihop helt enkelt.


Håll utkik och ha det klockrent över jul, osv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0