3D inställningar

Ja, nu är man smått irriterad på att en viss 3D inställning inte fungerar som den ska för
grafikkortet. Jag kan inte köra BF3 (Battlefield 3) en "längre" tid för att någon inställning
fungerar inte som den ska och det kommer upp en "error" ruta på FM2012 också,
dock fungerar det att se matcher, osv ändå.


Dock stör jag mig på att rutan "error" kommer upp och att grafikkortet lägger av när man kör
i någon minut på BF3. Först var det att jag hade dem nya drivrutinerna som det spökade mest.
Nu har jag äldre drivrutiner, men ändå har jag detta problem med 3D inställningarna.


Jag satt banne mig halva natten för att ordna skiten och vet inte hur jag ska gå till väga
riktigt. Jag vill ju att skiten ska funka och det ska tilläggas att temperaturen inte höjs
högre än 70 grader och ändå lägger grafikkortet av.


Aja, får fixa det när kusinen kommer förbi helt enkelt.

Håll utkik !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0