Torsdag

Idag har det varit en mycket seg dag med tanke på att man var uppe till
10 imorse. Varför jag var uppe så länge var, för att jag och en vän spelade
FIFA11 med Arsenal och ibland behöver man ställa upp på sina vänner.

Jag har annars tagit reda på vad jag ska ge min flickvän i födelsedagspresent.
Dock sker det i efterskott helt enkelt, men får hoppas på att hon tycker om presenten.

Sedan har man hållit på med olika lag på FIFA i olika ligor. Jag har fått ihop riktigt grymma
lag med, Juventus, Sunderland och i Spanien ska jag förmodligen ta Bilbao.
Bilbao är ett lag jag har en viss respekt för, eftersom att de har många spelare
från egna leden och ändå kommer ganska högt upp i tabellen.

Jag hade tänkt träna idag, men känner mig för seg och trött helt enkelt. Dock
är ett plus att skadad jag fick förra helgen är snart över och då kan man löpträna,
träna styrka och sparka boll med grabbarna. Jag har egentligen match i helgen,
men med tanke på skadan jag har haft så kommer jag ej vara med, tyvärr.

Imorgon har jag bytt namn till David Mikael Ohlsson. Det riktiga namnet är
Lars David Lindström, men med tanke på hur min Lindström släkt är och hur min
far är, så känner jag att jag mer är en Ohlsson än en Lindström därav namnändringen.

Snart kommer flickvännen hit och vi ska allt mysa, se film, gå ut på en promenad.
Det ska bli riktigt härligt faktiskt. Nu ska jag äta, sitta med bärbaradatorn,
dricka kaffe och fortsätta fixa med lagen.

Ha en bra torsdag och hoppas att eran helg blir lika bra som min :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0