Tisdag

Jag och flickan såg på "Drag me to hell" det var den sämsta film som jag har sätt
den var så dålig att jag somnade hela tiden även fast jag försökte kolla somnade jag.

Efter filmen gick vi ner till tåget för att jag skulle hem på grund av att jag
hade fotbollsträning ikväll som gick riktigt bra får man ändå skriva. Det ända
negativa med träningen var att min fot är sjukt stel efteråt. Antagligen är det skadad
som jag hade, som håller i sig och lär göra det ett tag till.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, spelar FIFA med Kaiserslautern och ska äta snart.
För övrigt är jag på ganska dåligt humör och förväntar mig att höra en viss grej
av en viss person, nog om det.

Imorgon spelar mitt kära lag Arsenal mot Udinese på bortaplan.
Vi har 1-0 sedan första mötet och jag hoppas verkligen att vi slår ut dem, för att
jag vill laget som jag håller närmast hjärtat i CL (Champions League).

Jag skriver mer imorgon om matchen, lägger upp mer musik såklart
och kanske lägger upp något annat. Håll utkik !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0