Söndag

Jag sov 12 timmar och det var behövligt efter all sömnbrist som jag har
haft av olika anledningar. I vilket fall som helst kom kusinen hit för att fixa min
lilebrors dator som han klantade till med som vanligt tänkte jag skriva,
men ville inte vara allt för taskig, hehe !

Ungefär kl 16:00 träffade man polare, för att sparka boll på Ektorps IP
och det var riktigt kul som vanligt. Vädret var klockrent med tanke på hur
vädret har varit i sommar, så var det på tiden att det var soligt och fint.

Efter att man sparkade boll, så har jag spelat FM med Arsenal. Dock inte
allt för många matcher, tyvärr. Jag har startat en ny karriär med Getafe
ett lag från Spanien som nyligen har fått en rik ägare från Dubai.

Jag spelade min första match nyss med dem och vann mot Real Madrid
i premiären. Jag har fått in riktigt bra spelare, men jag ska skriva om laget när
jag har kommit en bit in i säsongen.

Jag uppdaterar lite imorgon kväll fast jag åker till tjejen och håll utkik
för att jag kommer att lägga upp musik imorgon också, så att ni kan njuta lite.

Hoppas ni har haft en bra helg gott folk !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0