Söndag

Idag steg man upp lagom till Spurs - Man City.

Man City vann med 1-5 och Nasri f.d Arsenal spelaren stod för 3 assist och
Edin Dzeko stod för 4 mål som innehöll mycket hög klass och bra spel från Citys sida.

Det jag såg av Man City idag var riktigt imponerande och det jag såg från Spurs sida
är raka motsatsen. Dock beror väl Spurs elände på att Modric har ryktats vara på väg bort
under hela sommaren och att Man City helt enkelt har fått laget åt rätt riktning, eftersom att
deras mål är att erövra PL först och främst för att sedan slå sig in i CL toppen !


Jag såg ju också på Manchester United - Arsenal som slutade 8-2 till United.
Det jag kan skriva är att United är för starka för våra ungtuppar och att RVP borde
ta bort kaptensbindeln från sin arm. Plus att Manchester United med Manchester City lär
slåss om PL-titeln i år, för att dem ser äckligt starka och stabila ut.

Jag hoppas innerligt att vi får in spelare nu, dem sista dagarna samt att någon annan
får kaptensbindeln och att vi fortsätter förstärka i vinter med. Något måste ske i mitt kära
Arsenal för det här håller banne mig inte. Wenger får sluta vara ensvis, naiv och istället
inse vad problemet är och vad som behövs göra i lagbygget.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0