Onsdag !

Idag har man läst om olika övergångar som kommer att ske inom det
närmsta dygnet, eftersom att det är sista dygnet nu på övergångsfönstret.

Jag väntar spänt på Arsenals övergångar som sägs vara:
Cahill från Bolton, Mertesacker från Werder Bremen, André Santos från Fenerbache,
Eden Hazard från Lille & Clint Dempsey från Fulham.

Park Chu Yung är däremot klar. Det kanske inte är en stjärnvärvning men han
har potential att slå igenom helt klart. Alla som såg VM vet vad jag talar om, för
övrigt en sjuk frisparksskytt som alltid behövs i lag.

Jag hoppas dock på dem här värvningarna för då kan Arsenal kanske bli något
att räkna med igen trots 8-2 torsken mot Manchester United i helgen.
Jag håller tummarna och hoppas på att det här kan vända den dåliga trenden som
har varit nu med alla skador, osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0