Onsdag, dag/kväll...!

Idag sov jag länge faktiskt och det var, galet skönt faktiskt !

Sedan förberedde jag mig för att spela fotboll med Arvid, Ante och Tobbe. Det ska skrivas
att man är i bra form nu när det gäller avsluten och sådär. Tyvärr kan man inte vara
med på lördagens match mot Norsholm, eftersom att jag fyller år och ska till kusinen.

Nu ikväll blir det att följa Silly Season det är ju sista dagen och hoppas Arsenal slår till
med fina värvningar. Det ryktas om: Arteta, Fellaini, Hazard, M'vila, Dempsey och såklart finns
det lösare rykten också, men skrev dem mest trovärdiga i och med tat bud har lagts på dem, osv.

Ikväll ska jag annars chilla, träna hantlar och allmänt koppla av.
Jag lär ta mig tid att spela NHL och FIFA ikväll också, är lite sugen faktiskt.

Jag hoppas ni har haft en bra onsdag och håll
utkik för jag ska lägga upp lite klipp..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0