Måndag

Jag hade tänkt träna styrka, osv idag. Tyvärr är jag sjuk nu eftersom att
jag träffade min flickvän i helgen som var sjuk, så hon smittade mig helt enkelt.

Idag har man helt enkelt chillat, svullat, spelat FIFA och allmänt försökt göra mig
lite glad och positiv. Något som gjorde mig lite glad är att jag bara behöver få
ett papper på min ansökan om att byta mellannamn och efternamn av min tjej.
Då behöver jag bara skicka in det till Skatteverket för att det ska bli godkänt, fan
vad skönt det kommer att bli sen när man har fått godkännande, hihi :)

Ikväll blir det att spela FIFA och lyssna på Qlimax antar jag. Jag vill inte vara sjuk
eller bli mer sjuk, för att höstsäsong har börjat och då behöver man vara frisk och kry !

Aja, hoppas ni har haft en bättre dag och mer händelserik än vad jag har haft.
Håll utkik kommer lite videos upp sen :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Krya på dig älskling :)<3

2011-08-01 @ 22:41:32
Postat av: DL

Tack <3

2011-08-02 @ 01:25:56
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0