Måndag

Idag fick man vakna upp med min söta flickvän och hon åkte hem rätt snart efter
att vi hade gått upp, men Tobbe kom hit och vi spelade FIFA med vårat Fulham som
går ganska upp och ner faktiskt. Det kan ju inte går bra jämt, men med tanke på laget
då bör stabiliteten finnas ändå eftersom vi allt som oftast kör med samma startelva.

Jag har inte haft en egen mus i och med att jag paja min igår, men får låna morsans tills
jag får en av kusinen som kommer förbi med den imorgon eller på onsdag. Jag skrivet detta
eftersom att jag inte har uppdaterat något idag som jag ändå tänkte göra, hehe!


Nu på kvällen har man sätt på Barcelonas kross mot Villareal. De vann med 5-0 och
vad ska man säga egentligen? Barcelona och Real Madrid har inlett med 6-0 respektive 5-0.
Allt tyder på att dem 2 klubbarna är för bra för La Liga och att dem lär slåss om CL-titeln.

Jag tycker att det är synd för La Liga att dem här 2 klubbarna är, så himla överlägsna
.
Jag menar kolla på Bundesliga som det vänder i placeringar från år till år. Det är skrällar
varje år och det gör att ligan i sig inte är förutsägbar som exempelvis La liga. Jag
personligen följer ligor som är oförutsägbara för jag älskar att skrällar sker, för det gör
så att fotbollen lever och att man inte kan köpa framgångar enbart som många klubbar tror.

För övrigt har jag tagit över Stuttgart, Stoke, Napoli och ska ta MontpellierFIFA också.
Jag vill bygga mina lag helt enkelt och göra de "mindre" lagen riktigt grymma, därför
väljer jag dem här lagen.

Jag ska försöka uppdatera flitigare och skriva om de olika lagen. Dock
vill jag komma en bit in i säsongerna innan jag gör det. Jag kommer att skriva om
Getafe först och främst, efter det Stuttgart :)






Kommentarer
Postat av: Mnage S

Är det en bergsget? ;D

2011-09-06 @ 17:40:06
Postat av: DL

alltid, haha !

2011-09-06 @ 20:48:27
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0