Måndag

Idag åkte ja till min flickvän runt 2 tiden.

När jag kom fram till Mjölby då gick vi till staden för att hon skulle köpa sitt
smink och då hittade jag en parfym jag använde förut som jag förmodligen vill ha
snart igen. Dessutom hittade jag en mysig tröja för 800 kr och framför allt ett par jeans
som jag hoppas finns i Vingåker för där är det billigare. Jag har i alla fall hittat mina framtida
köp och det är alltid ett plus, hihi.


Efter det drog vi till videoaffären för att hyra filmer och det
blev 2 st skräckfilmer och en actionfilm. Dem heter: "Let me in, Out of the blue &
Drag me to hell". Out of the blue var helt okej, tyvärr förstod jag inte snubbens handling
och därför är det svårt att förstå varför han gjorde som han gjorde och
betedde sig som han gjorde.


"Let me in" var riktigt bra tills slutet kom som förstörde filmen. Den blev lite överdriven
och sådant är lite irriterande faktiskt, men jag skriver imorgon om filmen: "Drag me to hell".

Nu blir det att lägga upp 1-2 låtar och sova. Hoppas ni har haft en bra start
på er vecka som jag har. Håll utkik !



Tröjan man ska köpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0