Kaiserslautern !

Jag är Kaiserslautern på FIFA.

I alla fall min förlust nolla blev spräckt mot Köln och då hade jag ungefär
7 matcher kvar att spela egentligen, men jag simulera alla istället i och med att jag var
10 poäng före 2:an Bayern Munchen. Jag lyckades vinna ligan med
4 poäng före bayern Munchen och John Carew vann skytteligan. Jag fick 58-14 i
målskillnad dessutom. Jag förlorade bara 3 matcher av 34 matcher ska tilläggas.


Sålt: Ilicevic (71), Rivic (71), Meghni (72), Gosso (72),
Abeyie (71), Rodnei (71), Duscher (72), Simunek (73), Hitzlsperger(75) och Carew (81).

Jag har fått in: Dann (77), Muamba (77), Albrighton (76), Zelao (76),
Lee Chung Young (78), Torosidis (78).

Mitt mål är att få in en Anfallare och en Offensiv mittfältare
nästa säsong om jag är dem fortfarande. Får se om jag stannar eller ej,
dock ser det bra ut i startelvan och bänken. Tyvärr är min reservbänk för
tunn egentligen med tanke på att man har Cup-spel, Liga-spel och CL-spel...!


Jag vann ligan med Kaiser första året och jag kör på legendarisk som är
den högsta nivån på FIFA11. Ni får tro vad ni vill helt enkelt om ni inte tror på mig.

Aja, nästa gång jag skriver om något lag på FIFA11 då blir
det Anzhi Makhachkala. Håll utkik, försöker uppdatera flitigt varje dag.



Kaisaerslauterns arena :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0