Fredag

Idag firar jag och sötnosen ett halvår. Tiden går fort när man har det grymt bra
i ett förhållande och hoppas det håller i sig allt.


Igår bestämde jag mig för att skrälla med Kaiserslautern som spelar i Tyska Bundesliga.
Det är väl inte många som känner igen dem, men det är det som är grejen att göra
dem bättre och skrälla med dem i flera säsonger.
Observera detta är på FIFA och inte FM

Jag har börjat riktigt bra i alla fall: Vinst mot Wolfsburg och vinst mot Nurnberg.
Nu ska jag ta mig an Mainz som också är ett lag som många inte har koll på, men dem
är jobbiga på sin hemmaplan därför ska jag spela den.

Jag skrev ju om Arsenal igår och snart kommer det mer om Kaiserslautern som jag
har tagit över på FM, men skriver också om FIFA så klart.

Imorgon skriver jag om CSKA Moskva - Zenit. Dem spelar nämnligen =)

Håll utkik, kommer upp lite videoklipp med..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0