Fredag

Idag har det varit en seg och hängig dag som har inneburit att jag har
hunnit med att spela en hel del, städat hallen, köket och mitt rum. Samt att jag
har uppdaterat min youtubekanal med ny musik länk:
http://www.youtube.com/user/Bloggnyllet?feature=mhee#p/c/9508C69A04A9E5DB/0/zYarLlIwzLE

När ni kommer in till låten gå lite neråt på listan, så står det "Visa fler" och där
trycker ni om ni vill få upp alla låtarna. Dock kan det bli, så att jag har uppdaterat lite
Hardcore med men det är ungefär 30-40 låtar i alla fall.

Ja, annars har man sätt Porto - Barcelona i Europeiska supercupen som
Barcelona vann med 2-0. Dock blev Porto blåsta på straff, samt 2 röda kort, Haha !
Jag har spelat FM och FIFA med brorsan också. Det har gått skapligt bra faktiskt,
leder ligan med Leverkusen på FM och har kommit längst i turneringen också !

Nu ska man köra lite CS och sedan köra en turnering innan man ska sova
för att gå upp imorgon rätt skapligt ändå. Jag hoppas att laget kryssar mot Kuddby
imorgon som äger i våran serie, tyvärr.

Jag uppdaterar mer imorgon om någon match, samt lite låtar och jag lär skriva
om en film som jag och flickvännen ska se imorgon kväll :)

Hoppas ni har haft en bra fredag och kommer att ha en klockren lördag !


Bring me back! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0