Fredag

Idag har man spenderat dagen med flickvännen framför allt. Det var riktigt mysigt, tyvärr
tänkte jag ju göra mitt ärende idag. Dock regnade det hela dagen, så har inte gått ner
ännu, tyvärr. Aja, får bli en annan dag helt enkelt.

För övrigt har jag Tobbe varit med oss ikväll. Vi såg på filmen "Blitz" som är
en riktigt bra film. Han, skådespelaren i "The Mechanic" har huvudrollen och han
börjar bli en favorit hos mig faktiskt. Sedan var han, skådespelaren från 12 rounds med.
Jag syftar på han som vill hämnas på snuten i den filmen.

I vilket fall som helst, så var filmen "Blitz" en av de bättre man har sätt på senare
tid och jag rekomenderar er att hyra/ladda hem den filmen.

Imorgon har man match rätt tidigt mot Hannäs som har 2 raka vinster, men vi
ska sätta stopp för dem allt. Jag börjar antagligen från bänken och jag får helt
enkelt ta vara på chansen när jag får den. Tyvärr har jag varit skadad den här veckan
därav bänkplatsen imorgon och det är förståeligt.

Men hoppas ni har haft en bra fredag och imorgon uppdaterar jag angående
min egna match, samt en match jag ska se på tv imorgon. Håll utkik gott folk :)


Kommentarer
Postat av: Ribban

Filmen va bra som fasen, as skön skådespelare!! och imorrn plockar vi 3points I hope :)

2011-08-20 @ 02:55:50
Postat av: DL

Vi ska ha 3 fina poäng imorgon :)

2011-08-20 @ 02:58:04
URL: http://http:/bloggnyllet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0