Fm med Arsenal !

Jag har nu varit Arsenal i 2-3 dagar på Football Manager (FM)
som man kallar det. Jag bestämde mig för att välja dem,
eftersom att jag älskar Arsenal och har det laget närmast hjärtat,
därför tänkte jag att det var lämpligt att skriva om just hur det går med dem, osv.


Jag har sålt och köpt in en himla massa spelare, men den som utmärker sig av
dem jag har köpt är James Forrest 19 år från Celtic, konstigt nog i och med mina inköp.

Nu till dem jag har köpt:

Målvakt: David Ospina, född 88 och köpt från Nice.
Högerback: Adam Matthews ,född 92 och köpt från Cardiff.
Mittbackar: Yaroslav Rakitskyi, född 89 och köpt från Shakhtar,
Ömer Toprak, född 89 och köpt från Freiburg.
Central mittfältare: Ever Banega, född 88 och köpt från Valencia,
Fernandinho, född 85 och köpt från Shakhtar.
Offensivmittfältare: Douglas Costa, född 90 och köpt från Shakhtar
Vänsterytter: Andrés Guardado, född 86 och köpt från Deportivo,
Ivo Ilicevic, född 86 och köpt från Kaiserslautern.
Högerytter: James Forrest, född 91 och köpt från Celtic.
Anfall: Anthony  Stokes, född 88 och köpt från Celtic.



Ja, som ni ser ovan har jag köpt 3 spelare från klubben Shakhtar Donetsk som de heter.
Shakhtar är bara något man kallar dem. I vilket fall som helst,så gjorde vi en deal
att dem köper Rosicky och Squillaci från mig och jag köper
Rakitskyi, Fernandinho och Douglas Costa.När det var klart då fortsatte dem lägga bud
på Denilson och Fabianski. Dem lade mycket pengar och jag kunde inte tacka nej till det.
Därför är det mycket Shakhtar i inköpen och utköpen.


Därför fick jag råd med Bryan Ruiz från Twente och Lens från PSV.
Ruiz får jag nästa säsong och Lens i Januari fönstret.
Observera att jag, bara är i November, så har ett antal månader kvar.

Nu till dem jag har sålt:

Almunia till Málaga för 45 miljoner kr, Squillaci till Shakhtar för 75 miljoner,
Denilson till Shakhtar för 150 miljoner kr, Fabianski till Shakhtar för 150 miljoner kr,
Tomas Rosicky till Shakhtar  för 112 miljoner kr.

Nästa säsong ska jag sälja: Diaby, Arshavin, Bendtner, Chamakh.

Det blir en hel del pengar för dem och ,dessutom får jag bort deras enormt höga
löner som de inte borde tjäna ens. När jag har fått bort dem,
så får vi se vilka man drar in för att ersätta dem, men man har sina tankegångar i alla fall.
Nästa gång jag skriver om det här, så har jag förmodligen kört klart hela säsongen och
då kommer jag skriva lite mer om hur många vinster det blev,
skyttekung, assistkung, årets unga i mitt lag, årets spelare i laget och om jag vann några titlar.
Plus att jag avslöjar startelvan och bänken.


Jag kan avsölja redan nu att jag leder ligan med 7 poängs marginal,
leder min CL grupp överlägset och har gjort flest mål av alla i ligan.
Fortsättning följer och jag fortsätter uppdatera om annat i bloggen.

Håll utkik !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Keep it up ;)

2011-08-03 @ 19:04:51
URL: http://masterorcrazy.blogg.se/
Postat av: DL

klart :)

2011-08-03 @ 20:47:31
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/
Postat av: Mange S

Nya start sidan! vill ha mer daglig info :)

/Mange S (de è glassigt)

2011-08-03 @ 21:32:43
Postat av: DL

Det kommer mer ska du se, när säsongerna börjar snart i dem olika ligorna blir det mer uppdatering om matcher man ser, osv. Jag ska ändå försöka vara flitig med FM och FIFA, så gått det går :)

2011-08-05 @ 16:45:23
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0