Fifa11 (Anzhi)

Jag är Anzhi Makhachkala på FIFA. Det är ett lag från Ryssland
och målet jag fick med säsongen var att komma i den övre halvan.
Det slutade med att jag vann dubbeln.


Jag tog dem endast tack vare att Samuel Eto'o är värvad till dem på riktigt. Plus att
dem har flera andra coola spelare som de har värvat nu i sommar.

I vilket fall som helst, så har dem endast 2½ stjärna som lag i början
när man startar karriären vill säga. Efter att jag värvade spelare, osv då fick mitt lag
4½ istället och det är riktigt bra med tanke på att 5 stjärnor är det högsta man kan ha.


Startelvan:

Målvakt: Ryzhikov (82)
Backlinje: Yanbaev (75), Kolodin (78), G. Milito (79) & Zhirkov(81)

Defensiv Mittfältare: Jucilei (74)

Offensiv mittfältare: Giuliano (77)

Yttrar: Boussoufa (80), Dzsudszák (80)

Anfallare: Diego Tardelli (78) & Eto'o (85)

Ni som undrar varför jag skrev siffror,
det är för att ni ska förstå hur bra dem är.
Över 75 är oftast riktigt bra, under 75 beror på om dem är unga eller ej.


Bänk:
Parshivlyuk (74), Joao Carlos (72), Hargreaves (80),
Jimenez (77), Wendel (78), G. Castro (80) och El Arabi (76)

Jag förlorade bara 1 match i ligan på 30 matcher, trots det vann jag endast ligan med
2 poäng före Spartak Moskva som jag tycker är ruskigt jobbiga att möta när dem är i
en riktigt bra form. Dessutom har dem en anfallare som man vill köpa vid namn Welliton.



Framtida köp:


Ansaldi
från Rubin Kazan, Noboa från Rubin Kazan,
Carrico från Sporting Lissabon och förhoppningsvis kan jag knyta till mig
Doumbia från CSKA Moskva eller Welliton som jag skrev om ovanför :)


Mitt mål med kommande säsong är att vinna trippeln.
Det vill säga vinna ligan, cupen och CL (Champions League)
.

Nästan gång jag skriver om FIFA då blir det om Kaiserslautern
som jag leder Bundesliga med och inom en snar framtid blir det mer om
Football Manager med Arsenal. Håll utkik :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0