Fifa11 (Anzhi Makhachkala)

Jag vann ju dubbeln första året med Anzhi och jag försvarade min dubbel
andra året också och kom till kvartsfinal i CL. Dock mötte man ju Real Madrid och
åkte på en rejäl mina, hehe. Jag är i alla fall nöjd med de åren jag hade i Anzhi, men nu
började jag om med Spartak Moskva istället.

Jag förlorade endast 4 matcher i ligan och bara 2 i CL som var mot just Real Madrid.
Annars var jag obesegrad i CL-gruppen som bestod av: Dortmund, Marseille & Milan.
Jag var obesegrad i Ryska cupen med såklart.

Överlag är jag riktigt nöjd med tanke på att man ändå var Anzhi, men har man Eto'o
som är helt underbar i anfallet, så kan man njuta lite extra.

Jag får hoppas att det går bättre med Spartak Moskva som har min älskling i anfallet,
Welliton (82) har han och är bara 23. Håll tummarna för mig, så får ni en fin uppdatering
snart igen som är antagligen om Getafe :)

Håll utkik efter annat smått och gott också !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0