Torsdag

Idag åkte jag, Robin och Smurre till Karstorps bilmontering för att
Smurre skulle köpa ett lås till sin Ford KA haha, men det fanns inget lås.
Då åkte vi till hageby centrum istället i och med att jag och Smurre inte har varit inne
där sedan de byggde om där. Jag måste säga att det ser bra ut där faktiskt.
Dock är jag lite missnöjd över skoaffärerna som är där, men men.

Nyss åt jag pannkakor och det smakade smaskens i munnen på mig och nu dunkar
jag musik så det står härliga till i brallan, haha, nae vars. Vid 5 kommer Ante i laget
hit och vi ska nörda FIFA och dricka kaffe innan vi beger oss mot träningen i
detta fina väder som jag hoppas håller i sig tills dess :)

Ne, nu ska jag njuta av musiken och vädret lite extra, men kika in på bloggen
ikväll vid 22 tiden för då får ni dagens låt att lyssna på :)

Ciao !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0