Lördag

Idag kom jag hem ifrån M. Jag sov där från igår tills idag och vi
såg på Boog & Elliot som är en tecknad film. Den handlar om en björn och en hjort,
resten får ni se för att få reda på handlingen om den filmen haha. Innan vi såg på den
filmen såg vi på Beck - Enslingen och den är lika bra som alltid (Y)

Ikväll ska jag dra mig till kusinen och se på Sevilla - Barcelona och nu håller alla
Sevilla ikväll bara för att Real Marid ska lyckas gå om Barcelona i ligan :D

Jag skriver om matchen ikväll antagligen och såklart ska ni få dagens låt idag med, men
det får ni innan jag åker till kusinen så håll utkik om 1 timma ungefär :)

Ciao !

HALA MADRID <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0