Torsdag

Idag skulle jag ha gått ner till A-förmedlingen. Jag orkade inte skriva hela ordet.
Men det har hänt en sak som gjorde, så att jag ej orkade ta mig ner dit. Aja jag får ta nya
tag imorgon och då ska jag banne mig ner dit och fixa skiten.

Jag försöker få Battlefield bad company 2 att funka, men jag lyckas inte och jag börjar bli
lite arg, sur osv eftersom jag har fixat crack osv för tredje gången i rad. Jag får helt
enkelt hoppas på att jag får det att funka när jag har fått ner det igen.

Vid 5 tiden ska jag vara med Robin och vi ska bara nörda FIFA10 och FM10 hos mig.
Jag antar att vi ska dricka kaffe och bara ha allmänt kul i många timmar.

Håll utkik ikväll för då kommer "dagens låt" och kanske "dagens klassiker".

Ciao !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0