Söndag

Idag kom jag hem från Söderköping och den här helgen har varit helt underbart bra.
Det ska bli mer sånna här helger och det ska jag se till.

I alla fall vi har kollat på många filmer, ätit chips, druckit en hel del läsk och igår
fick vi oss en promenad efter att vi hade ätit på VI&Ni. Mycket mysigt :)
Nästa gång blir det Kinamat sönos, hihi.

Idag ska jag äta, fixa med datorn för att min kusin kommer med ett nätaggregat
som jag ska köpa, weiiihu. Sedan när vi är klara ska jag förmodligen spela
Battlefield Bad Company 2 medans jag ska kolla på Valencia - Almeria.

Nu ser jag på Milan - Napoli och det står 1-1.
Jag hoppas att det blir 1-1 eller att Napoli vinner :)

Ciao !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0