Lördag

Idag ska man till kusinen med Mamma, brorsan och M.
Grattis på dig min kusin som blir 20 år och får köpa från systemet.
Bättre sent än aldrig liksom, haha.

Jag hoppas de har ett nätaggregat till mig för jag måste verkligen ha ett nytt om inte
jag vill ha en dator som krashar inom en månad typ. Sedan ska jag be snällt om att
någon av kusinerna ska fixa Battlefield bad company 2. Jag har försökt få ner det ca:
5 gånger nu och inget crack funkar, jäkligt skumt måste jag säga.

När man hark ommith em därifrån, så ska jag packa en väska för att sova i Söderköping.
Det ska bli skönt att komma hemmifrån idag och göra annat.

Men nu ska jag spela COD (Call of duty) på Playstation 3 :D

Ciao !




Kommentarer
Postat av: Sofie

Christer ser ju riktigt het ut där , Haha xD

2010-03-13 @ 15:11:22
Postat av: Davve

haha visst gör han xD

2010-03-13 @ 15:26:18
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0