Arsenal - Porto

Arsenal 5-0 Porto

3 mål av Bendtner, 1 mål av Nasri och ett mål av Eboué.

Skönt att se att Arsenal levererar utan kapten Fabregas och att Dansken
har börjat producera mål, eftersom att Arsenal behöver en striker som gör mål.

Matchens bästa spelare tycker jag är Arshavin, men Nasri var helt makalös den här matchen
också. Många har säkert delade meningar om vem som är matchens bästa spelare med tanke på
att båda var helt suveräna och ägde Portos försvar gång på gång.

Jag hoppas Dock att Arsenal köper en klockren högerytter, mittback och en målvakt till nästa säsong.
Rosicky håller inte, Campbell håller inte mot bättre motstånd och Almunia har jag alltid varit emot.

Jag hoppas att Arsenal köper:

Lloris eller Mandanda som målvakt, Zapata som mittback och Alexis Sanchez.




Kommentarer
Postat av: Tobbe

Gunners 4 life <33

2010-03-10 @ 13:13:30
URL: http://tobbeholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0