Onsdag

Idag har man varit i Linköping och shoppat med M.
Det var en mycket bra dag med henne allt och jag hoppas det fortsätter,
så nu framöver för att jag vill vara lycklig med henne eller vad man ska säga igen.

I alla fall jag köpte ett par nya skor och en skjorta. Det kommer bilder på det snart.
Efter att vi hade kommit hem ifrån Linköping, så drog vi till Napoli pizzerian som är ny
renoverad och det är finare där nu än tidigare. Dessutom är maten klockren där och
deras såser är mycket goda.

Nu ikväll har jag spelat fotboll med 28 personer typ, haha.
Lite väl mycket folk var det och jag var mest sugen på att lira 4 lags turnering,
men de ville köra 2 lagsmatch som blev oseriösare för varje minut som gick och
jag tröttnade lite skarpt mot slutet.

Ha en bra kväll nu och jag bjuder på mina köp nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0