Torsdag

Idag började skolan igen och allt pluggande.

Det kommer säkert gå bra denna gång och det är bara köra på om det
kommer något hinder någonstans!

Jag åt lunch på staden idag och det var mycket trevligt.
Tack för sällskapet Malin.

Nu sitter man och ser OTH=One Tree Hill. Jag tankade ner 4 säsonger igår
och ser på den första nu. Jag måste säga att det är bra, weiihu haha lite efter sådär.
Men jag såg det förr när det gick på TV så jag har gillat det länge.

Nu ikväll ska jag på boxning med laget, hoppas det går bra oc hat tdet är en bra träning.
Senare ikväll ska jag väl se något avsnitt av OTH och sedan sova för att gå upp till skolan.

Ha en bra torsdag, Ciao !



Förlåt för bilden, men den visar bara hur jag vill ha det igen.
Allt var så perfekt då och bra.
Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0