Onsdag

Jag har inte skrivit på ett tag för då hade det bara blivit en massa deprimerande inlägg
och sådant orkar man ju inte direkt med inte sant?

Nu harj ag bestämt mig att lägga all fokus på fotbollen så man kan tänka på annat
och må riktigt bra igen. Det är ju en cup i slutet av månaden som sagt och den cupen
ska jag visa vem fan man är och då menar jag det!

Jag ska köra gärnet helatiden och då skiter jag i om man skadar någon eller får se
det röda kortet. Man får hoppas att det går vägen för laget så man vinner
en fin cup i sin första cup med Waria :)

För övrigt så går livet som på rells när det gäller det mesta det finns bara en del som
går rent ut sagt åt helvete och ni vet vilken med tanke på förra inlägget så behöver
inteä lta i det här och skriva mer.

Men hoppas det går bra för er osv och jag ska försöka skriva inlägg varje dag nu
framöver. Håll utkik hejdå ! :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja då ska vi sätta Waria på kartan där nere i sörping

2010-01-07 @ 17:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0