Måndag

Idag har man kört sin första träning och det gick sisodär.
Tog en match innan man kom igång och gjorde mål och assist, weeiii!!

Man märkte på tempot att många hade slappat för mycket på lovet osv.
Det är bara att bita ihop tills på torsdag då det är träning med Akilles.

På tal om träning. Jag ska börja träna hantlar varje tisdag och lördag. Blir
nog att man börjar köra situps på onsdagarna och fredagarna också. Sedan
blir det en spring tur varje söndag :D

Hoppas jag lyckas hålla det här osv för det lär bli mycket
läxor, prov, inlämningar m.m.

Nu jävlar blir det kött hädanefter :D

Ciao !


Kommentarer
Postat av: tobbe

aa tacka mig för min assist till dig sötnos ;)

2010-01-12 @ 01:26:55
Postat av: Davve

Tacka för att jag gjorde mål på den ;)

2010-01-12 @ 14:17:05
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0