Hmm

Nää, nu är jag arg alltså. Att du trodde det där om mig, hur i helvete kan du det?
Dessutom tror du inte att din jävla vän kan ha fel någon jäkla gång eller?


Varför ska du missuppfatta allt för och förstöra allt?
Du visar bara hur löjlig du är och det vet du också. Jag hoppas inte jag får se
dig nästa fredag och definitivt inte se din vän för henne är jag riktigt arg på.


Om du skickar din vän som börjar på C. Gör det då.

Låt mig inte se dig på Otten nästa fredag eller visst låt mig det, men jag
tänker inte prata med dig eller något om du inte har sagt förlåt m.m till mig innan.


Nu är jag arg, ledsen, chockad, förtvivlad på samma gång för att jag
trodde inte att du skulle tro det där om mig. Jag hoppas du och din vän är riktigt nöjda
och du vet vart jag finns om du vågar säga förlåt till mig osv för sådant här ska man fan
inte tro om någon som man har kvar känslor för eller som man vill vara vän med.
För fan vi har ätit lunch 2 dagar i rad och det var trevligt. Det vet du också och ändå
låter du det här förstöra:S


varför?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0