Fredag

Jag har väl kvar den här bloggen även fast inga kommenterar typ.

Jag gick ut nu ikväll/natt med polarna och jag måste säga att det var fan den bästa
utgången någonsin. Tack alla som var närvarande och extra tack till dig Malin :)
Sjukt underbart att må bra igen och att de nära och kära var med.

Synd bara att Sjölund, Coffe och Jocke inte kunde hänga med. Ni missade en
händelserik kväll. Grattis Madde till att du vann Miss Universum hoppas du är glad
och vinn det som är i Stockholm också (Y)

Tobbe synd att du blev ustlängd, men du kan inte göra så mycket åt det när
vakten är som han är och kom ihår Tobbe att vakten gjorde fel och att han
borde tänka på det till nästa gång som han bara kastar ut någon Kom ihåg att
vi finns för dig oavsett vad och att det var det bästa sättet att du gick hem.
Vi får helt enkelt ha det bra på en utgång snart igen så du kan få ha det bra :)


Du kommer alltid att vara min Miss Universum Malin glöm aldrig det.

Tack för den bästa kvällen på länge återigen!


Ciao !







Kommentarer
Postat av: Malin

Som sagt, jag har inget behov av att anmäla mig själv till något för att få uppmärksamhet. Det är inget för mig. Men tack ändå!

2010-01-23 @ 12:46:27
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: Lindström

Jag har inte påstått att du behöver det heller, eller hur?

2010-01-23 @ 16:33:05
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/
Postat av: Tobbe

tack davve!

2010-01-24 @ 02:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0