Fredag

Ikväll blir det att kröka med grabbarna och man känner folk som ska ut
dessutom så hoppas på en riktigt lyckad kväll :)


Det här är sista kvällen/natten jag super på ett bra tag framöver. Jag måste spara
mina pengar till olika äventyr känner jag och dessutom lägga all fokus
på fotbollen, skolan osv. Jag måste ta tag i saker och ting känner jag.

Det blir väl att man går ut med polarna, men att man inte krökar något.
Kalla mig torris om ni vill det, men just nu prioriterar jag annat före alkoholen.

En sak till om du läser detta och du vet vem jag syftar på.
Kan vi inte då ha en bra och lyckad kväll med vännerna och ta problemen
imorgon om det nu skulle bli några ikväll?

Tack på förhand i alla fall.

Ciao !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0