Vad jag ska börja med...

Jag ska börja med att publisera:

Veckans låt, veckans klassiker och veckans fotbollslag.

Veckans fotbollslag, innebär att jag lägger upp resultat och en logga på den klubben
som har spelat bäst i veckan/helgen som har varit
och fotbollslagen är såklart de
klubbar jag håller på det bill säga. Arsenal, Real Madrid, Inter och Djugården.
Dock har ju inte Allsvenskan börjat än, men men.

Veckans klassiker, kan vara vad som helst det kan vara klipp på ett gammalt
Ishockeymål, fotbollsmål, komediklipp m.m

Veckans låt, är de låtar jag har laddat ner den veckan och då lyssnar jag igenom dem
och sedan väljer jag den som passar in och är den bästa helt enkelt.

Varje söndag händer det här så att ni vet !

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0