Måndag

Jag har haft en underbar helg inom fotbollen ocf förövrigt :D

Spelade cup i helgen och vann skytteligan i laget som back, mums på det!
Jag trodde att SIK skulle vara bättre än vad de var, men et var de icke.

Chile Unido säger jag grattis till som vann allt och krossa SIK i finalen!
Synd att det blev slagsmål m.m bara, men men sörpingsbor är rötägg ibland.

Ikväll sa man lira träning med laget och en ny lirare ska träna med oss.
Jag hoppas fan du är bra din jävel, för annars får du smisk på julskinkan!

Hoppas ni har haft en klockren helg som jag och att ni får njuta av de här
vecan som är nu och att ni har en bra måndagskväll :)

Tack alla för helgen och framför allt säger jag tack till dig.

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0