Fredag

Idag har man sätt på 2 filmer.

American Pie - The book of love och Red Cliff 2


American Pie var riktit sjuk allså, haha garvar forfarande åt den.
Ni borde tanka ner den filmen faktiskt.

Red Cliff är en kinesisk krigsfilm som jag tycker mycket om.
Dock måste man ha sätt 1:an om man ska förstå 2:an. Jag rekommenderar
Den filmen också och ni kan tanka dem på
www.tankafett.com

Ja, sedan har jag varit på Otten med Tobbe, Palle, Sadde, HB och Saddes tjej eller
det var så vi förkröka och sedan när man kom till Otten var jag med världens
vackraste flicka och alla borde veta vem det är vid det här laget. Om inte så får ni
helt enkelt lista ut det på egen hand :D

Tack för en bra väll alla ni som var där och jag tror det var första gången
som jag kan säga att jag hade kul på Otten vid ett nyktert tillstånd :D


Just ja, jag får min nya mobil på måndag, hihi :)
Här kommer en bild på den....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0